Skolgatan it is!

Ringde Lerstenen idag och fick bekräftat att lägenheten nu ska skrivas i mitt namn, på fredag. Så förhoppningsvis får jag nyckeln redan då så jag kan börja stöka lite där! ÅH, så underbart det känns. Har en lycklig känsla i magen som inte går att beskriva, det ska bli så otroligt skönt att få bo själv, riktigt själv. Att få stöka i ordning på egen hand och bara känna att allt jag gör är för mig egen trivsels skull. Det lönade sig att jag var på Ikea i Stockholm ändå, med tanke på att jag kan använda allt det i min nya lägenhet. Vill tapetsera och måla om så jag får se om jag hinner med något av det i helgen, om tar mig in dvs. måste ju som sagt var ha en nyckel och det måste killen som har bott där innan godkänna. Har tagit på mig städningen också men det var inte alls mkt så det går nog på en dag om man är effektiv. Ska iväg på expo och rusta på lördag och se om jag hittar lite hushållsartiklar, billig färg eller tapeter. Jag har så mkt planerat att jag sällan vet vart jag ska börja, men det är nog lite av det som gör mig så fruktansvärt glad också. Jag har något att se fram emot ett tag nu!

Nu ska jag läsa mer om Anthony Giddens och sen-moderniteten.
Det låter intressant, eller hur...?


Kommentarer
matilda

Gud vad glad jag är för din skull :) Om du behöver hjälp har jag en mycket stark hästtjejskropp som gärna målar.. Har dessutom erfarenhet inom området då jag målat stall både invädigt och utvändigt. har du tur kanske jag gör ett fett mästervärk på väggen.

2009-03-13 @ 00:17:13
URL: http://farris.blogg.se/
mossi

Kul! Vad är det för lägenhet? och Var på skolgatan? Vi bodde ju på skolgatan i flera år när Emma var liten...

2009-03-13 @ 00:30:24
johanna

hahahaha matildas inlägg lät tammefan som en ansökan där hon angav sina meriter ;) hoho, :D

2009-03-13 @ 12:13:09
URL: http://norman.blogg.se/
mathie

Det som var meningen johanna ;)

2009-03-14 @ 01:40:10
URL: http://farris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0