So long, suckers!

Om två timmar sitter jag i bussen påväg från staden till en annan stad. Det känns fruktansvärt bra att få komma bort eftersom mitt huvud inte varit någon annanstans den senaste veckan. Med det ska jag väl ärligt säga att jag sov bort min juridik tenta idag, men det var väl iofs lika bra med tanke på att jag själv var medveten om att jag ändå inte skulle klara den. Jag behövde ändå den tiden till att packa och städa idag så nu har jag äntligen gjort det. Jag sitter hos pappa nu och ska snart iväg hem och fixa det sista, göra lite mackor och nyponsoppa som jag kan ta med mig på bussen.

Jag som lovade mig själv att aldrig sätta min fot på denna jävla buss, men vad gör man inte då framförhållningen lackar? Det blir nog bra, nattbussen är ändock inte lika jävlig som dagsturen, och förhoppningsvis törs jag sova också nu när jag vet huruvida min försäkring gäller för datorn som ska med så jag känner mig betydligt mycket tryggare nu!

Nej, nu bär det iväg så vi hörs mer om 10 dagar. Ha det så bra i ett kallt och molningt sverige ;)




PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0