Glad midsommar!

Fick förfrågan av Peter om jag skulle komma ner till deras stuga ikväll och umgås med han och hans vänner, men icket. Självklart ska ju jag jobba idag så det går ju inte alls, men det lär ju inte bli sista gången i sommar vi är här samtidigt. Gårdagen blev det vattenskoter och bubbelbad, så jag var duktigt mör i kroppen imorse när jag vaknade. Det är dock något jag kan uthärda med tanke på hur mysig dagen var igår! Hoppas bara att denna dag blir lika trevlig trots det faktum att jag kommer jobba om två timmar. En sak är säker, att morgondagen väntar med stormsteg och jag har en vän som redan nu har börjat värma upp, det bådar gott med andra ord ;)



 

Nu ska jag äta lunch innan jag pyser iväg till stan, så från mig till er:
En riktigt mysig midsommar! :)


Kommentarer
hännii

schnygginnng ;)

miiiiiiiiiiiiiiiiiin........... ;D

2009-06-21 @ 23:48:48
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0