Det ser annorlunda ut idag

Som vanligt när jag sitter vid mammas dator så har jag en tendens att skriva ett oändligt långt inlägg och av någon konstig anledning råka ta bort vartenda ord bara genom en magisk knapptryckning, av misstag vill påpekas. Orkar verkligen inte skriva om så det får bli något kort nu. Kan väl börja med att säga att om 3 dagar sitter jag på ett hotell och dricker paraply drinkar och det ska bli så sjukligt härligt att få komma bort och göra något annat. Jag kan dock inte bortse från att vi missar jubileums festen den 13:onde men det är smällar man får ta, jag gråter inte blod om man säger så. Har en hel vecka med världens bästa brudar, och efter det kommer en efterlängtad midsommardag! Trots mina arbetsveckor och helger i sommar så ser jag ändå fram emot det. Jag kommer ju trots allt hinna en del annat än jobb, även om det i dagsläget ser ut som att det kommer bli kämpigt. Men jag har ju klarat mig genom hela livet dit jag är idag,så en sommar till av svett,skratt och tårar ska jag nog kunna genomlida ;)

Fick ett samtal igår av en genom lycklig vän, och det ser ut som att det kan sluta ganska bra det här om jag får säga mitt. Förhoppningsvis finns det något kvarglömt i en liten låda till mig också, och om så skulle vara kommer jag inte göra många knop för att återfinna den egentliga ägaren. Från och med idag ska det se lite annorlunda ut, för det gör jag.

Jag måste medge att jag har många kloka vänner, men han som sa detta måste vara en av de smartare: Nu är det bara att testa allt på menyn, så vad väntar du på? ;)

 


 All i got to say,is that i´ve must have been done something good.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0