Svårt att skriva

I onsdags fick jag något jag vill kalla "ett infall" och gjorde mina korta naglar långa, igen. Det är ju tur att man har en nagelterapeut som vän! Hade velat lägga upp en bild men jag har ingen att tillgå för stunden.

Gårdagskvällen spenderade jag ute i Angsjön med Johanna och hennes familj, min andra familj skulle man väl kanske kunna kalla det nu. Är mer med de på äventyr än med min egen familj, och jag uppskattar gästvänligheten! Jag var nykter eftersom jag skulle köra hem på natten då jag jobbade idag, men det var faktiskt riktigt roligt ändå. Buggade i en sluttande gräsmatta och sjöng med till Noice Maikers, kan ju inte bli mer sommar än så trots att dimman låg tät och det duggade av regn =)

Jag vill dock inte påstå att hemfärden blev lika trevlig med vattenplaning, dåliga hel lysen och dimma. Jag tog mig iallfall hem, trots att det tog en stund extra..Morgonen imorse var dock ingen lätt match, fysatan så trött jag var! Ikväll blir det att lägga sig tidigt så man tar sig upp imorgon utan att likna något man vill kalla en zombie. Ha en trevlig lördagskväll allihopa, min kommer bestå av soffmys med la familia. puss!


Kommentarer
hänniii

men faan vad jag är less på den här texten nu.. har säkert läst den 10 gånger nu! DAX FÖR UPDATE!! ;D



puss på muffsyn! ;)

2009-07-29 @ 15:39:26
URL: http://norman.blogg.se/
mossi

kan du jobba med klor?

jag har också läst detta inlägg några gånger nu och ser fram emot något nytt och spännande.



aja, ska väl inte kasta sten i glashus. har inte uppdaterat på ett halvår själv så nu är det väl knappast någon som ens förväntar sig något nytt inlägg.

2009-07-29 @ 21:48:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0