Körklar!

Jag och mina käraste vänner kommer vara de enda som har tillgång till översättningen för det som komma skall i följande mening. Jag har just fått bekräftat att jag inte har någon punktering vilket innebär att det bara är att tuta och köra i fortsättningen! Eller ja, som det har varit tidigare får jag nog öka hastigheten en aning om jag inte ska behöva bli ensam i mitt körfält.
 
Mina horoskop har pekat på vikten av att vara ute och  träffa folk, så den resa vi har planerad inför helgen kan ju inte komma mer lämpligt. Ser fram emot en liten roadtrip med brudarna, och har jag tur kanske man får träffa syster yster i hennes nuvarande hem- miljö. Jag hoppas ju till alla mina gudar att vi hinner ner till Dead by april, är ju främst pga de jag far ner. Men det skulle väl heller inte vara hela världen om jag missar deras konsert då jag har deras bästa musik så nära som i min mp3.

Har för tillfället gjort mig iordning för att fara på släktträff, en jag egentligen inte skulle med på men far på ändå eftersom jag inte har så mycket bättre för mig. Ska bli spännande att se hur många som dyker upp, kommer iofs inte känna en endaste människa vilket som eftersom det är på min ingifta sida vi ska träffas. Det blir förmodligen roligt ändå, och vem vet, jag kanske hittar mig något intressant att titta på ;-)
 
Var ut på sjön igårkväll och fångade min allldeles första gädda, tro det eller ej! Har fiskat så många gånger nu att det blir omöjligt att hålla räkning, men jag har trots det aldrig fått en så ful fisk på kroken. Det var förvisso ingen stor gädda, och jag blev smått utskrattad när jag kom helnöjd bärandes på en hink innehållande två små aborrar och en gädda bara dubbelt så stor. Man kunde nästan tro att jag var sju år på nytt då det lyste i ögonen och med mitt leende upp till öronen.

Nu hade jag tänkt gå ut och hålla mor min sällskap i det väder som inte kunde komma en dag försent! Puss på er! :-)




Kommentarer
mosi

Hej och hopp vilken aktiv sommar du har!!!

Det verkar som om självaste du kör ganska fort.

Ha så kul!

2009-07-31 @ 12:15:36
hääni

"Eller ja, som det har varit tidigare får jag nog öka hastigheten en aning om jag inte ska behöva bli ensam i mitt körfält."



hahaha ;D men kom ihåg, jag ligger i samma körfält som du, och det är fan bara du och jag ute tror jag.. ser heeemskt ödelagt ut ;x

2009-08-03 @ 19:44:50
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0