En hälsning

Ska börja att gratulera min vän Frida som fyller år imorgon, kommer inte ha tid att uppdatera förrän söndag eller måndag så du får en massa kramar här och en pressent vid ett senare tillfälle! Hoppas du får en bra dag imorgon! =)

Kvällen kommer bestå av en godispåse och en biosalong. Vi har dock inte besämt oss vad vi ska se än men det brukar ha en tendens att lösa sig! Morgondagen jobbar jag till 18.00 men sen, då jävlart smäller det! Ska ha en gäng brudar över hos mig, och inte vilka brudar som helst utan de man inte ser så mycket av nuförtiden så det lär bli en hel del skvaller och en massa skratt. Det blir även utgång senare under kvällen, förmodar att det blir TC? Nåja, det spelar ingen större roll vart vi hamnar för jag kan garantera att kvällen blir lyckad ändå med tanke på att jag får spendera den med världens bästa människor!

Jag fick just en smärre chock då jag gick in på mitt konto så det var nog ganska tur att jag hade sparat några tusen som jag kan ta fram vid såna här tillfällen. Nåja, nu ska jag fara och handla något att äta sedan hem och fortsätta städa innan vi ska fara. Ha en bra helg mina vänner, puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0