Planering

Den 27e februari bär det iväg över helgen, om jag så ska gå dit. Ska kolla upp flygbiljetter osv nu snart för att få allt att gå ihop. Det som är bra är att lönen och studiebidraget kommer lagomt till den helgen vilket innebär att vi kan stadsvandra lite extra den helgen. Jag ser fram emot det så fruktansvärt! Förhoppningsvis kommer min kära att kunna umgås med mig hela helgen så det inte är en massa jobb i vägen. Men det blir bra,då ser jag fram emot istället för att sakna.

Påtal om resor pratade jag med Anna och Frida idag om den praktik vi ska ha nästa termin och de kom med en helt underbar idé som jag hoppas kommer gå igenom! Jag hoppas hoppas hoppas. Fem veckor utanför sveriges gränser, det är vad jag skulle behöva nu. Hopp och drömmar ger mig ljus i vardagen!

Sova en stund nu kanske? Jobba natt inatt, lär ju vara lagomt trög imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0