Jobb, jobb och jobb.

För folk som inte riktigt hänger med då jag säger att jag jobbar på dagarna så är det antingen före eller efter skolan, så jag har inte hoppat av för er som trodde det. Jag jobbar dock så ofta jag kan vilket kan resultera i att jag många gånger är onödigt stressad och väldigt trött oavsett tid på dygnet. Men nu ska jag inte jobba på ett tag som det ser ut nu iallfall, så det blir att vila upp sig och fokusera på skolan ett tag nu. Fick förövrigt ett personligt brev med två bio biljetter från min snälla chef för att jag har ställt upp så mkt på jobbet nu de sista två månaderna. Det känns bra att det märks att jag vill och kan.

Sitter på jobbet fortfarnde, började klockan sex imorse och det var väldigt nära att jag försov mig ska jag vara ärlig att säga. Jag har inte vänt på dygnet och varje gång jag försöker så kommer något i vägen. 05.35 tittade jag på klockan, då ska jag vara färdig och stå innanför dörren hos min brukare som bor över 2 mil bort på 25 minuter. Men har man eld i rumpan så funkar allt, 06.03 var jag här. Det var fan rallykalle efter vägen vill jag lova, det är tur för mig att det sällan är poliser ute på vägarna sådär tidigt på morgonen, annars hade jag garanterat åkt på mer än en fortkörningsböter.

Slutar om cirka en timme, och då bär det iväg till skolan för en föreläsning. Efter det ska jag på möte med pappa och sen ska jag hem och se mina one tree hill avsnitt som min brukares man har varit snäll och bränt ut till mig. Det är tur man har det bra!

Nu ska jag plocka undan lite här innan jag går för dagen, ha det bra allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0