Gott nytt år!

Helvete, detta nyår är tammefan det absolut roligaste jag har varit med om! Har haft så förbannat kul att det finns fan inte. Hela denna resa har varit underbaaaaaar! Kan inte beskriva med ord hur bra det har varit här. Har varit med världens bästa människor, har roat mig och gått all in hela jävla veckan. Gårdagen blev det ut för stupet på rumpan med någon random kille baki. Idag har vi haft skratt attack till efterfest. Det ser ut som bara satan i denna stuga, men jag har så underbart roligt iallfall. Har pratat intimt deep deep talk med mamma och jag tror inte jag har skrattat så mycket någonsin med henne, allt känns så underbart. Det har varit en helt sjukt bra start på ett sjukt jävla bra år. Detta är mitt år, det känner jag på mig. Det är nu det gäller och jag ska gå all in i allt utan hämningar någonstans. Det är nu det gäller, och jag har ett helt år på mig att ge allt jag har för mig själv och alla runt omkring mig. Fyfan så bra det är nu!

Nu ska jag gå tillbaka till mina älskade vänner och rumskamrater och skratta tills jag gråter. Kan inte beskriva det bättre. Massvis med bilder kommer efter huddinge resan på fredag. Nu måste jag verkligen sluta då de ligger på golvet med min kamera och flummar sig, vet att det inte kan sluta mer än ruggigt jävla galet. Jag älskar livet! PUSSSSSSSSSSS!!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0