Uppsamlingstenta

Gjorde min omtenta idag och som synes av min rubrik så gick det förmodligen käpp rätt åt helvete. Jag har ställt in mig på en till tenta den 3e Juni. Kan väl kanske ge dåliga ursäkter om att jag pluggade för lite, och alldeles för kort tid för att jag överhuvudtaget skulle klara av det jag faktiskt har läst. Detta var frågor jag aldrig någonsin har sett så det kanske inte var så konstigt. Dålig ursäkt och jag får skylla mig själv. Men hädanefter måste jag faktiskt ta mig i kragen och göra saker och ting i tid. Jag har aldrig någonsin varit så lat, ofokuserad och omotiverad på skolan som jag är nu. Ingenting känns roligt alls längre. Men jag hoppas det bara är en period som går över!

Ska fara och jobba om två timmar, och blir där tills 22 ikväll så jag får se om min kära vän J hör av sig så jag får höra gobitarna efter hennes turkiet resa! Vi hade ju som planerat att träffas ikväll så jag hoppas min kropp orkar med det efter idag. Förhoppningsvis ska min brukare se melodifestivalen ikväll vilket innebär att jag faktiskt också har något att fördriva tiden med lite senare ikväll. Dessutom lät det som att det var ganska mycket bra artister i startfältet ikväll. Som jag låter.. Har aldrig någonsin varit intresserad av melodifestivalen förr.. Jag har nog slagit i huvudet ändå.

Nu ska jag bestämma mig om jag ska ta en promenad eller städa mitt tråkiga rum, vi får se vad det blir. Hoppas ni får en trevlig lördagkväll allihop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0