Stressad som få..

Om sisådär 9 timmar står Johan på parkeringen för att hämta upp mig och för tillfället är jag långt ifrån klar. Känner mig inte alls stressad... Har åtminstone gjort bort färgningen av håret, det fick J hjälpa mig med nu ikväll. Har även hämtat in mina andra täckisar och mina vinterkängor.. Var iprincip tvungen att dyka in i förrådet för att få tag i dom, men nu står dom här i hallen iallafall. Vet inte alls vad jag ska packa och jag kommer säkerligen glömt hälften. Kom på då jag stod och duschade ur all färg ur håret att det skulle vara bra att komma ihåg sängkläder vilket jag hade missat om det inte ploppat upp i huvudet där jag stod just då.

Nåja, nu ska jag sluta gnälla. Jag ser fram emot dom dagar jag ska få spendera där uppe, och jag tror utan tvekan att vi kommer få skratta en hel del! Det brukar kunna bli så då vi umgås allihop. Har dock inte bestämt hur nyårsmiddagen ska se ut så jag hoppas ju man slipper stå där i sista stund och laga ihop en massa.. Men jag är inte speciellt oroad, som J sa idag, de har ju Sibylla även där ;)





Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0