Mysarkväll

Ringde min kära syster tidigare idag och vi kom överens att vi skulle köra på hemmakväll hela kvällen och inleda denna med en pizza i Holmsund. Sagt och gjort, vi åkte till Hsund och köpte varsin pizza, varav halva ligger i kylen och jag är fortfarande PROPPmätt. Sedan har vi sett två relativt dåliga filmer, men det var egentligen saksamma. Jag fick spendera en kväll med min syster och tyvärr har det inte kommit att bli så många sådana kvällar. Förhoppningsvis blir det ändring på det när saker och ting har lagt sig och kommit på plats. Nu har jag siktet inställt på huvudkudden för imorgon väntar jobb! Sov gott :)





/ E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0