Jag brinner!

Var ute på en promenad och kom alldeles just in, dumma dumma jag. Efter en bit på väg och en förståndig människa i andra änden av telefon som säger att jag inte är klok och får sedan veta att det är cirka -20 ute och då förstår jag att denna promenad är ganska idiotisk. Ännu dummare är att jag faktiskt fullföljer den och att jag får slut med batterier på telefonen. Så nu sitter jag här med förfrysna ben och ansikte och dom är så kall att det känns som att någon har satt eld på dom. Känns dock bra att ha rört på sig och fått lite friskluft, men det blir nog ingen nästa gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0