Färdigpackad och klar!

Nu hade jag tänkt laga ihop något att äta så jag slipper svälta på flyget.. Väskan är så gott som färdig, ska bara stoppa ner smink och diverse annat som jag just har använt. Ser fram emot den här helgen, jag tror utan tvekan att vi kommer komma hem med en träningsvärk i magen som heter duga efter allt skratt! Sedan är det nog välbehövligt för oss alla tre att få komma iväg från denna tråkiga stad och träffa lite nya människor.



Eftersom jag förmodligen inte kommer uppdatera speciellt frekvent under
helgen så önskar jag alla söta varelser en jätte fin helg! :)

/ E



Kommentarer
matilda

ALLTSÅ ERIKA! du är typ den sötaste och vackraste tjej jag vet. älskar då du lägger upp bilder på dig blir alltid lika glad. och jag säger inte detta för att du okså är en av mina bästa vänner utan att jag älskar din utstrålning och om man ska beskriva ordet söt så borde ditt namn finnas med :D dina ögon dina kinder din mun och ditt hår.. jag smälter sedan att du är den person som passar så jävla äckligt bra i glasögon gör mig lite sotis.



Saknar dig!!!

2009-12-14 @ 00:50:09
URL: http://farrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0