Den dagen gick fort!

Nu har senaste veckan bara flugit iväg och främst denna dag! Satt i chock på jobbet sista timmen över hur fort dagen hade gått, har ju inte hunnit något alls! Jag som hade tänkt vara duktig och göra klart min hemtenta men lilla jag försov mig då jag inte hörde klockan imorse och jag fick med mig allt förutom batterisladden.. Men vem kan förmå sig att inte skratta när man ser en bild av en helförvirrad Erica, morgontrött och så, springa omkring i lägenheten och bara ösa ner allt jag trodde skulle med ner i väskan. Nåja, nu är jag hemma iallafall och har suttit sista timmer med tentan och har fått ihop cirka en sida. Nu är det bara sista frågan kvar att besvara och sedan lite små justeringar. Jag tackar gudarna att jag har till 15.00 imorgon på mig, för jag lär nog likförbannat sitta till sista minuten.

Just det, jag sitter och lyssnar på Spotify! Tackar Jonna min vän för det som hjälpte en vilsen själ med det. Min första tanke var att det kommer gå åt helvete då jag varken har tålamod eller är speciellt teknisk, men hon var snabb med att påpeka den fina och lättillgängliga instruktionen som jag skulle följa steg för steg. Stör mig dock på reklamen mitt i all bra musik, av vilken anledning ska man behöva lyssna på sånt trams? Nåja, jag är nöjd trots det!

Nu ska jag ladda hem lite musik och byta ut på mobilen för att ta mig en promenad, om jag inte inser halvvägs att det är alldeles för kallt, vi ser väl! Hojt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0