Helg

Jag vet inte om jag kan glädjas åt att helgen har kommit med tanke på hur kort tid det är kvar av mitt "sommarlov". Jag har ingen som helst lust att börja plugga igen, och en tenta nästa vecka känns vääääldigt långt bort, har inte ens slagit i boken ännu.. Heltidsjobb och fasta löner, det skulle inte vara helt fel faktiskt. Förstår inte själv hur jag ska överleva nu när skolan börjar då jag har levt i överflöd hela sommaren. Man brukar väl säga "är huvudet dumt får kroppen lida".


Nåja, nog med gnäll. Gårdagskvällen blev det grillning hos mig och sedan utgång, och jag är rent av imponerad över hur fort vi blev klar igår, det är nästan världsrekord tror jag. TC var grymt, bra med folk och bra musik. Är nästan i chocktillstånd över hur hett det blev på dansgolvet, riktigt roligt ;-)

Nu ska vi göra oss klar för ytterligare en grill middag, och förmodligen den sista för sommaren så det blir till att njuta! Klockan sex beger vi oss till bilträffen och sedan blir det nog att fortsätta med intaget av det goda! Kommer ju folk från både norr och söder, ska nästan bli lite spännande att se vad som händer ikväll ;-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0