Påskveckan

Då var man hemkommen från en vecka i fjällen. Det har varit så underbart skönt, det har gått alldeles för mycket pengar och jag har ätit upp mina stackars kilon jag lyckats tappa, men för stunden gör det mig faktiskt ingenting alls. Jag har haft en toppen vecka och har t.om skrattat under skoterfärd, och det lyckas man inte med många gånger kan jag ärligt säga. Jag har fått en hel del färg, dock bara i ansiktet så en tub topp eller liknande just nu skulle nog se väldigt fånigt ut.

Jag kan nog inte säga så mycket mer än att det har varit en lyckad resa även detta år, och att jag hoppas att det blir fler av dessa resor framöver också (även då vi min vän, har skaffat egna familjer). Vägen mellan tärnaby och storuman är jag glad att jag slapp köra för under den biten hann vi bägge två gråta, skratta och skrika. Det finns idioter på vägen som inte ska få ha körkort, den saken är då klar! Men vi tog oss hem helskinnad, om än det var ett dynghål till väg sista biten.

Nu bjuder jag på lite bilder, sedan får det vara färdighaft för ikväll! =)





Kommentarer
hänniii

hohohoo, varulven i snödrivan ser farligt sugen ut ;p



och för att inte tala om mr.w ;) wooaah!

pussss! <3

2009-04-13 @ 14:09:36
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0