One step at the time

Sitter och lyssnar på jordin sparks, så oerhört skön röst denna gudomligt vackra varelse har! Jag blir glad samtidigt som texten ger en mer meningsfull tankeverksamhet. Ett steg i taget, det kan inte bli mer riktat. Jag har lyckats med det hitills, och jag följer hjärtat. Det har tagit mig dit jag är idag, och i ärlighetens namn så trivs jag som det är idag. Jag saknar vissa bitar, visst, vem gör inte det? Men som helhet så är min vardag väldigt full av nya och spännande aktiviteter som gör att jag faktiskt inte har tid till en respektive i mitt liv. Jag hinner näsintill inte ens med mina vänner, vilket dem älskvärda själarna faktiskt förstår. En partner skulle jag bara försumma med tanke på hur lite tid jag har kvar till mig själv. Jag har inga planer på att leva såhär resten av mitt liv, men idag trivs jag, och det är det som är huvudsaken!


Nu ska jag återgå till min kära studentlitteratur, godnatt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0