Crush crush crush



 
De har gjort det igen!
(Emma: Efter två ärliga försöka gjorde jag det!)


Ikväll ska jag till stugan och vara social med min älskade syster yster. Jag ska försöka iallafall, med tanke på att jag måste plugga en del också. Men syster kommer först, sedan får jag ta igen allt arbete. Påtal om arbete så jobbade jag igårkväll, och fyfan så ont jag har i min rygg, än en gång. Var väl samma sak förra helgen, trots det faktum att jag den här gången inte alls jobbade lika länge. Det kan väl kanske bero på att jag var tvungen att skura hela köksgolvet och sprang runt och plockade disk som ett annat jävla tok. Han ringde idag och frågade om jag ville hjälpa honom med städningen men eftersom jag ska umgås med fialotta så går ju inte det.

Jag sitter och lyssnar på en massa rolig ny musik som Johanna ska få skicka till mig sedan. Det är tur man har youtube! Nu ska jag göra mig klar och packa lite saker så jag kan fara sen. Ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0