Tentaplugg..

Har egentligen inte alls tid att sitta här och skriva, men nu tar jag mig tid. Jag har pluggat hela dagen, om man bortser från den korta stunden Annelie fick med mig ner på stan. Jag hittade en fin klänning som jag ska ha på fredag, för då äre utgång för hela slanten som gäller! Det ska bli riktigt roligt.

Till tentan då.. Det går väl som alltid. Det känns inte alls som att jag blir klokare av det jag läser, och känner mest för att skita i alla, men det kan man ju inte? Jag håller tummarna för att det ska gå bra imorgon, men efter att ha läst frågorna från förra tentan blir jag rätt nervös. Men som sagt var, går det inte så går det inte. Det finns ju faktiskt omtentor så det är väl egentligen ingenting att stressa upp sig alltför mycket över.

Nu ska jag återgå till att läsa mina kära anteckningar och se om jag förstår innebörden av dem alls.

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0