Oväntat

Slitet.. Det blev inte riktigt som planerat igårkväll. Vi hade som sagt var tänkt äta middag och sedan gå på bio,men så vart inte fallet. Vi kom under middagen överens om att vi var sugen på att dansa, vilket i sin tur ledde till utgång. Så impulsiva blev vi! Tur var också det, för kul hade vi. Vi for till obbola och lämnade av Annelies bil, så fick Tina köra in oss till stan. Efter det så satte vi oss ned på maxim och drack några öl/cider, och surrade skit om allt möjligt. Det var riktigt mysigt och jag är förvånad över att man aldrig varit där förut. Det var en riktigt fräsch miljö och framförallt pratvänligt! Efter det bar det iväg till corona där vi gick lös på dansgolvet. Det var kanske inte så konstigt med tanke på att vi bestämt oss redan från start att gå ALL-IN. Sista kvällen med gänget, sorgligt men ack så roligt vi hade.

Ikväll händer absolut ingenting, åtminstone inte vad jag vet. Jag får se om jag ska vara chaufför, det hade faktiskt varit ganska trevligt om jag ska vara ärlig. Finns inget mysigare än att köra bil på kvällen. Kanske bara är jag som tycker det? Men med rätt musik och rätt sällskap är det bland det bästa jag vet. Man kan som inte fokusera på så mycket annat än körningen, så har man mycket att tänka på blir det lite av en terapi. Men som sagt var, vi får se hur det blir. Om det inte blir så, så kanske jag ska börja med hemtentan.. Det kändes dock inte så lockande att sitta med den en lördagkväll. Nej, jag ska inte sitta med den en lördagkväll heller, så långt får det tammefan inte gå. Herregud.

Nu ska en sliten en försöka göra något vettigt av dagen. Ha en bra helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0