Nyårsafton

Precis.. Det är ett tag kvar. Men jag sitter ändock med ett leende på läpparna då jag idag ringde och bokade en stuga i Hemavan! Det ska bli så sjukt roligt att få komma bort och slippa stå på den förbannade rådhustorget och vasaplan och frysa arslet av sig. Nu får man frysa arslet av sig på annan ort, och det ser jag fram emot! Har pratat med mina älskade vänner som ska med också, och jag blir bara ännu mer peppad då dem blir glada över min roliga nyhet! Det har stått hela veckan i mitt horoskop att jag kommer möta motgångar, men att jag ändock ska fortsätta kämpa och inte ge upp. Jag har gått efter det och sedär, jag fixade det till slut! Vi har pratat om hur vi ska lägga upp hela resan, och för att vara ärlig känns det helmysigt. Jag ska ta med mig massor av ljus och roliga spel då jag faktiskt tycker detta är bland det roligaste som finns. Även om man råkar åka med en viss Johanna som är SJUKLIGT dålig på att förlora så kommer det bli den absolut roligaste resan någonsin! =)

 


Som jag sa till Matilda, det blir vad man gör det till, och med tanke på vilka som far dit så lär det inte bli brist på varken samtalsämnen eller humor. ÅÅH, nu måste jag sluta tjata.. Jag vet att jag har rabblat upp saker flera gånger nu men jag är så exalterad att jag sitter och hoppar i stolen! Det blir att åka skidor för kanske första gången på jag vet inte hur länge? Men det ska bli spännande!

Nu kallar plugg och åter plugg, och förhoppningsvis en skön promenad om regnet kan sluta falla. PUSS!


Kommentarer
Kamilla

Underbrt att ha något att se fram emot :) Låtr jätteskoj L



Jo med tiden lär man sig vilka som e ens "riktiga" vänner som man kan lägga ner energin på i stället för att slösa den på någon som skiter i vilket :)



Hoppas det går bra i skolan :)



Kram

2008-10-16 @ 19:19:32
URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se
Kamilla

Jag älskar också att lyssna på människors historier och "problem" och vill hjlpa till att hitta lösningar på dom om någon mår dåligt.Man vill ju inte se domsom man tycker om må dåligt :)Men som sagt att när man är en sån person så är det viktigt att man skiljer på jobb och privatliv så att man inte äts upp inifrån, men sånt lär man nog sig också L

2008-10-16 @ 19:22:02
URL: http://finnsanglar.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0