Finally Friday!

Ikväll blir det middag och bio med mina älskade vänner. Ska bli roligt och jag ser fram emot det eftersom vi inte har varit med varandra allihopa sedan gud vet när. Det tråkiga i kråksången är att det blir ett typ av asked för Tina och Annelie som för kosan mot norge på måndagkväll. Det känns inte alls roligt! Usch.. Men om man får vara egoistisk och uttrycka det här så hoppas jag inte alls att dem trivs där, och kommer hem till sverige igen. Men så får man nog inte säga egentligen, så jag hoppas dem trivs....... nej. Jag vill ha dem här, så enkelt var det med det.

Ha en bra kväll


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0