galet

Jag förstår inte alls vad som händer igårkväll. Ena sekunden stod vi inne på hemmakväll och hyrde film och plockade godis, en sekund senare var vi påväg hem för att göra oss iordning för utgång. Galet, minst sagt. Hämningarna släppte då vi kom in på krogen, och jag vet inte om det hade att göra med den lättflödiga alkoholen eller om det var sällskapet av Matilda som gjorde skillnaden. Kul hade jag iallfall och det ska garanterat göras om nästa gång. Släpp hämningarna och bara ha kul, det funkade igår och kommer vara mitt mål alla andra gånger! Statoil visiten satte ju sina spår också, haha.

Träffa Jonna ikväll en stund, sedan blir det film med Matilda. Vi ska se dem filmer vi aldrig hann se igår :p
Yey, jag ler inombords nu.


Kommentarer
kuzzi

that's the wayyyyyyy!

2008-11-08 @ 19:13:56
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0