Ändrade planer

Hade tänkt följa med Annelie och Tina ner til sthlm inatt, men det gick åt helvete då jag kollade på mitt schema där jag har ett seminarium på måndag som jag måste delta i. Helt värdelöst är det, och måste väl faktiskt medge att rösten som skulle avboka min plats gjorde det ännu svårare. Vad jag vill ha sagt av det får man bara gissa sig till, men jag kan säga att jag hade gärna lyssnat hela natten på den rösten. Jag vill bort härifrån och göra ngt roligt och när jag äntligen får chansen så kan jag inte. Det får bli en annan gång helt enkelt, kan inte göra så mycket åt saken tyvärr.

Gårdagskvällen var nog mer än galen tror jag? Haga innan utgång, och när vi väl kom dit så ändrade vi oss och gick in på andra sidan olles och dansade sönder på deras minimala dansgolv. Vill ju påstå att ett lite större dansgolv inte skulle skada någon, snarare tvärtom. Men nu är de egentligen inte nattklubb, så det får man kanske räkna med. Jag sitter här sliten som få, vet inte ens om jag har hunnit avverka all alkohol som jag drack igår och jag taggar redan för nästa helg i Vindeln. Helt sanslöst roligt ska det bli.

Med tanke på att jag hade planer på att åka bil ner till sthlm inatt och eftersom det nu inte gick så har jag absolut ingenting att göra ikväll. Får se vad som händer helt enkelt.

    


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0