måndag

Av någon väldigt konstig anledning finner jag mig alltid vid denna sida och på humör för att skriva på måndagar. Vet absolut inte vad det beror på, men det är väl bättre med en vecko uppdatering än ingen alls, right?

Snart är det faktiskt dags! Studenten och allt vad vuxenlivet innebär. Det ska bli riktigt roligt att få stå på egna ben. Vi har kommit en bra bit med studentlakanet nu också, och det ser så bra ut! Sedan har jag pratat med Marita på två våningar, så vi blir 50 stycken på studentkvällen, en tacobuffé och en hel våning för oss själva. Det kan fan inte bli bättre än så, jag är så jävla taggad! Det är dock en hel del som ska göras innan man få avjnuta den kvällen, jag har svenska, pss och ett religionsprov som jag måste göra färdigt. Plus projektrapporten som vi inte ens har börjat på.. Det känns drygt som fan, men det är bara att bita i det sura äpplet för nu är det inte så länge kvar. Sedan kanske man kan få jobba ihop lite pengar och resa lite, eller plugga och bli något vettigt. Jag får snart besked om jag har kommit in på mina ansökningar till universitetet, men jag är fortfarande kluven och vet inte än om jag vill börja på en gång efter gymnasiet. Just som det känns idag så har jag varken ork eller engagemang, men då ändrar jag mig från dag till dag också så det kommer nog inte bli det lättaste beslutet att ta, om jag måste det vill säga. Nu ska jag sätta igång och plugga lite svenska författare, det känns inte alls för roligt, men det ska redovisas på onsdag så jag är illa tvungen.

image20

Jag lovade en bild på tatueringen, så här kommer den.
Taget direkt efter avslutad sittning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0