dagen efter valborg

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Det blev mat,fika och godis av dess like. Man slipper definitivt vara hungrig hos anderssons, det är ett som är säkert. Jag är fan fortfarande proppmätt. Sen har vi varit förbi och planerat en kidnappning av lilla Agnes nästa helg, så vi ska få ha henne på lördag. Det ska bli mysigt! :)

Förövrigt har min käraste sambo köpt husvagn, så nu jävlar ska vi ut och sinka söderlänningarna i sommar.

EN VECKA KVAR! Jag tror faktiskt ärligt att jag aldrig någonsin har längtat efter smärta så mycket som jag gör nu. Det är fan sinnes ändå. Jag vet att jag iprincip kommer svimma eftersom min smärttröskel är LÅG, väldigt låg. Så då ska man till att gadda ryggen. Men det bli nog jäävligt nice när man har stått ut och den är klar. Wiie, jag längtar!

Nu ska jag sova, ska upp imorgon och bila ner till Ikea. Sen fortsätter färden till min andra käreste.


Puss och Godnatt


Kommentarer
Emma

stopp där!! vilken är det nu du ska göra? tigern? Oooo blir spännande att se :D

2008-05-04 @ 00:28:25
URL: http://enmammut.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0