Sommar

Nu var det ett jäkla bra tag sedan jag skrev. Det har väl förvisso sina grunder. Jag har helt enkelt inte haft tid. Studenten är nu avklarad med buller och bång! Tänk att 12 år i skolan kan gå så jävla fort. Jag är nöjd med dagen, bra pressenter och älskade släkt! Mest otippat var väl kanske ändå att jag fick en gittar av min moster och kusin. Det hade jag aldrig i livet räknat med. Så nu när man får semester blir det till att plonka på så gott man kan så man lär sig nån gång. Kvällen blev väl som alla andra kvällar när man har hållt igång ett tag, sliten. Jag var less efter 12 nån gång men fick inte fara hem förrän halv 2. Så det låg en död erica i sängen efter 2, och där låg hon i säkert 12 timmar i sträck. Men det var jag fan värd måste jag medge. Dagen efter var det myspys i stugan med släkten. Sedan rann hela helgen bort och i måndags började jag jobba. Det är lite jobbigt att gå skift eftersom man missar så mkt av dagen, vilket resulterar i att man hinner väldigt lite. Fördelen är väl att man kan sova ut på morgonen om man känner för det. Den som då känner mig vet att jag tar den chansen om jag får, vilket medför att det blir absolut ingenting gjort på förmiddagen. Men jag ska inte gnälla, jag får betalt för det.

Nu blir det sista kvällen imorgon, sen blir det midsommarfirande i stugan. Det ska bli mysigt och skönt att få komma iväg från stan ett tag faktiskt. Grilla, dricka lite alkohol och bara känna lugnet. Det blir fan inte bättre än så tror jag =)

Trevlig midsommar =)


Kommentarer
Emma H !

sv: tack :D kanske borde satsa på vykortsbranchen, haha heja.



of course my horse du ska få alla picsen, men jag låg och pratade med världens underbaraste P när du försökte nå mig ju ^____^

nu vill jag höra resultatet på guran i sommar :D

2008-06-19 @ 11:49:14
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0