USCH!

Detta jävla äckelväder är fan inte att leka med. Det spelade ingen roll hur mycket jag trampade på vägen hem, så stod jag still. Jag tror aldrig att jag har varit med om värre alltså. Jag var dyngsur från topp till tå, och blåsten gjorde så att regnet rent ut sagt gjorde ont när man fick det på sig! Nu vill jag hem till snön! Där slipper man iallafall denna jävla blåst, den är hemsk! Och inte fick man mycket till sympati då man klev innanför dörren och var så arg att jag kunde explodera. En sträcka som vanligtvis tar cirka 15 minuter tog mig idag nästan 40. Kicki bara skrattade åt mig (vilket jag iofs kan förstå med tanke på hur jag såg ut och hur arg jag var..)

image10


Nåja, nog om det.. Nu ska jag gå ner och hjälpa till med maten. Ha det gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0