The rocky horror show

Då har man varit på sin allra första musikal! The rocky horror show, och den var riktigt bra måste jag medge! Jag brukar ha svårt för musikaler på film, men live såhär var det helt annorlunda. Man fick en helt annan känsla, allt blev så levande. Så man får hoppas att man tar sig tid till att gå på fler musikaler fram över. Tackar Emma för detta, det var jätte gulligt av dig =)


image11
Män i kvinnokläder, det kan inte bli bättre ;)

Efter det for vi till en fest, där det var full rulle med singstar och guitarr hero. Det var kul att se att killarna sjöng singstar för omväxlingens skull, för i min värld händer det iprincip aldrig. Och nu efter tolv sjöng alla för mig, det var pinsamt med charmigt. Har aldrig träffat människorna förr, och det sjunger och grattar mig. Måste medge att jag är positivt chockad över hur öppna och trevliga allt folk är här. Allt blir så mycket tryggare så.

Nu ska jag sova och vakna upp ännu ett år äldre. Det går så jävla fort allt. Jag fyllde ju nyss arton?
Ska det bara rusa fram nu? Ska man sitta med barn och hela köret innan man vet ordet av?
Vi får väl se vad framtiden utvisar. Men nu håller denna kväll att lida mot sitt slut iaf, och mitt sista dygn som artonåring. Det har varit ett bra år, och jag hoppas året som nitton blir bara ännu bättre!*

Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0