klippat och klart!

Då var jag klippt, färgad och stylad. Jag är nöjd, helt klart. Det blev asbra med färgen också! Lite dumt att jag klippte mig nu innan balen och det, men jag får väl sätta in löshår i värsta fall om det skulle se hel knasigt ut. Har förövrigt hittat en balväska som jag har köpt nu, så nu fattas bara lite mer än hälften.. hmmpf. Får ta tag i det nu när jag kommer hem igen, fara ner på stan och boka in mig på nån frisersalong för hår och make up.

Melodifestivalen ikväll.. Det är inte lönt att jag ser det längre har jag kommit fram till. Jag blir bara chockad, besviken och arg varje gång jag tittar på det. Vad fan har hänt med vårat avlånga land Sverige? Har alla invånare slagit något stort och hårt mot huvudet innan de satte sig ner för att titta eller? Jag blir bara frustrerad, usch! Jag tänker inte följa resterande av deltävlingarna. Sverige har så jävla mycket bättre artister som måste uppmuntras och synas, sedan vinner Amy Daimond och Christer Sjögren? HALLÅ SVERIGE!?


 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0