Poker face



Måste bara påpeka att denna låt blir bättre och bättre ju mer man lyssnar på den! Gillar verkligen refrängen, även om den låtar som en annan låt som jag inte riktigt har identifierat ännu.

För att summera gårdagen var den bra om man bortser från att Corona är det absolut värsta och sämsta stället man kan vara på, och personalen skulle man ha nitat för länge sedan. Hade det inte varit för att det stod två vakter bakom mig hade jag garanterat slagit på dumjäveln som vägrade ge oss Annelies jacka igår. Det finns inte ord för hur arg jag var och är på den människan. Hur kan man stå och hånflina en människa i ansiktet då man begär att få en jacka för att en kompis ligger på sjukhuset med hjärtproblem? Hur fan kan man vara så jävla idiotiskt satans kall och förbannad jävla dum?! Corona är värdelöst, nu har jag det svart på vitt!

Lite bilder från förra helgen som jag inte hunnit lägga upp tidigare, samt från igår. 

   




Kommentarer
kuzie

AHAHAHAHA fan va sjukt!!!!

EXAKT i denna minut satt jag o lyssnade på pokerface och så tänkte jag "varför har inte erica lagt upp denna på sin blogg?! lovar att hon kommer göra det.." sen går jag in här och vad ser jag, haha sheat!

2008-12-07 @ 19:49:44
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0