Missförstånd

Mossi, du kan vara lugn och andas ut! Det var ett stort missförstånd och jag och den inblandade har pratat och rett ut allt! Hon skrattade och förstod att jag var chockad, och förklarade hur allt låg till vilket gjorde dagen mycket bättre för mig!  Nog om det nu, missförstånd var det, ett stort sådant.

Har varit och tränat idag med Johanna, känns skönt att ha gjort bort det, trots det faktum att jag fortfarande är mör och seg i kroppen av någon konstig anledning. Har blivit jätte trött igen, usch. Jag vill inte vara trött, jag vill kunna kliva upp tidigt på morgonen och mysa i mörkret som man ska göra i vintertider. Men jag är för trött och slö och sover istället bort hela morgonen, om jag nu inte har en föreläsning dvs, då sitter jag inomhus vilket som och halvsover.. Men jag har mycket på gång nu så förhoppningsvis har jag inte tid att sitta still och än mindre att sova. Det känns skönt att ha saker planerade och rullande. Jag gillar när jag kan ha många bollar i luften, det är sån jag är helt enkelt. Har fått creds för det också, att jag får saker att bli gjorda och att folk anser att det är en väldigt bra egenskap. För mig är det ganska naturligt att om jag vill göra något så ser jag till att det händer också, om jag sen vill göra det med någon annan så frågar jag. Eller att någon frågar mig och jag hjälper till på traven, det är mitt sätt att leva på helt enkelt. Det ska rulla på och det ska hända någonting, annars får jag sputtnik!

Jag är glad nu! Pratade med syster yster igår, och det verkar som att det artar sig med hennes planer nu. Hon har varit på ett studiebesök på ett annat boende som hon var varmt välkommen till. Hon har tackat ja och ska förmodligen flytta nu innan jul om hon hinner med sina engelska prov som hon har kvar att göra. Det känns skönt faktiskt, att ha någon att se upp till ett tag. Vissa kanske ser det som konstigt att jag ser upp till någon som är mindre än mig själv, men det tycker inte jag med tanke på vad hon har gått igenom nu. Hon har en styrka som ingen annan, och det beundrar jag hos henne!

Satt och funderade över julklappar och diverse annat ikväll också, det börjar fan närma sig och jag har inte köpt så mycket som en julklapp till någon i min familj. Har en julklapp klar, och det är till en liten liten tös som jag älskar som min egen. Men henne ser jag inte av så mycket längre, det är trist ändå. Att man mister så många med en enda person. Jätte trist! Jag hade inte velat att det skulle bli så med tanke på hur mycket jag avgudar denna två åring, och hennes föräldrar också för den delen. Jag väntar på framtiden och hoppas på bättre dagar helt enkelt. Kan inte göra så mycket åt saken som det ser ut idag. Tillbaka till julklapparna då.. Har inte köpt något alls, har egentligen inte ens råd att köpa något till någon med tanke på min jävla ekonomi, men jag måste ju. Ska försöka ta mig ner på stan någon dag nästa vecka och se om jag hittar något. Nu ska jag sluta babbla, förstår inte ens hur detta inlägg kan ha blivit såhär långt. Jag har nog mer att säga och tycka än jag många gånger tror själv.

Nattinatt allesammans!


Kommentarer
LillaMy

ne jag har faktiskt inte det :(

men jag gissar att det har med vikt och lite så att göra. det går nog att läsa sig till någonstans.

men jag e bra sugen att göra det iaf :)

2008-12-04 @ 11:31:08
URL: http://snowies.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0