Lååång dag

Blev en låång dag idag. har just kommit hem från jobbet.. Känns lite jobbigt att bara komma hem och behöva lägga sig på en gång för att kunna ta sig upp imorgon, som förövrigt också kommer bli rätt lång. Jobbar till 19 imorgon, men skönt är väl då att det är "avskedsfest" med pizza, det om något måste väl liva upp stämningen lite. Har dock förjävla ont i mitt huvud och mår sjukt illa så vi får se om jag orkar mig upp på föreläsningen som förövrigt ligger ute på internet, så egentligen tjänar det inte så mycket till mer än att jag förstår bättre av att få det förklarat. Jag får se hur jag mår imorgonbitti helt enkelt.

Fick ett glatt besked imorse, eller inatt för mig med tanke på att jag just hade somnat (06.29), i januari eller februari blir det garanterat flytt då Annelie har fått en vikarie tjänst på över ett år. Känns ofattbart bra måste jag medge. Nu fattas bara lägenheten! Det kommer bli helt underbart, jag längtar! Godnatt nu allesammans =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0