Hemavan

Åh, har det helt sjukt bra! Har bränt onödigt mycket pengar på gud vet vad, men jag är fortfarande mer än nöjd med resan och hur det har sett ut hitills. Den är fortfarande inte slut och morgondagen kommer bli bättre än bäst, det känner jag på mig. Känns precis som att hela stugområdet här är ett stort jävla kollektiv, man springer omkring i andras stugor hipp som happ och man hejjar på alla, hur mysigt som helst. Sedan har jag skådat min drömprins, godaste guden så snygg människa. Nu ska jag snart skölja ur min hårfärg som johanna har hjälp mig att gnussa in i huvudet på mig. Då kör vi!

Ses i mörkret, pusssss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0