Dan före dan före dan före dan....osv

Är fortfarande inte helt klar med mina julklappsköp, men med tanke på hur mitt schema ser ut så kommer jag inte hinna inhandla något innan måndag eller tisdag, vilket i sin tur innebär att jag är lika sent ut som alla andra förvirrade själar. Men det är bara nå småkrafs, så det går nog rätt fort.

Idag var jag inte på någon föreläsning, men var uppe ganska tidigt ändå för att duscha och så.. Har varit på jobbet fram till strax efter nio ikväll då vi som sagt var hade "avskedsmiddag" för en annan assistent som ska flytta tillbaka till sina hemtrakter i Jämtland och börja plugga. Med tanke på den reka vi fick så handlade vi två maträtter var, perfekt som lunch imorgon! Det blev ändå inte i den summa vi fick handla för, men vi var mätta och glada efter att ha väntat i sisådär en och en halv timme på maten.. Gott var det iallfall!

Imorgon blir det jobb, sedan måste jag iväg till skolan och lämna in min utvecklingsplan som jag totalt har glömt bort att göra och som jag måste börja skriva ner nu efter detta inlägg. Ska dock upp innan 6 imorgonbitti, så det där med framförhållning har jag fortfarande inte så mycket av. Men det löser sig säkert, annars får jag ju alltid sova hur länge jag vill då jag ligger i graven! Efter jobb och skola blir det snabbt hem och byta kläder och sedan snabbt ner på kajen där våran fina supporterbuss står och väntar på alla trogna löven fans. Ska bli ruggigt kul måste jag säga! Får se när vi kommer hem imorgon, och vad som händer då vi kommit hem. Nu ska jag som sagt var skriva min utv.plan som jag lämnar in imorgon då jag hämtar ut min fina deltenta, som jag hoppas jag har fått godkänt på annars tar jag livet av mig.

Nåja, slut babblat för min del nu. Godnatt!



Kommentarer
kuzie

svar: skojar du?! mannen är HOOOOT! haha inte min stil på pojks jag vet xD har fått nån liten minifetisch för unswedish boys sen turkiet XD HA

2008-12-19 @ 14:18:55
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0