Annandag

Jag skrev ett helt blogg inlägg på juldagen men det sparades aldrig då internet i stugan är väldigt knepigt, så jag fortsätter väldigt kort nu då vi sitter och tittar på femman. Jeff durham eller vad han ni heter, helt underbar. Jag älskar verkligen honom,finns det någon med hans humor så välkommen hit. Kvällen var riktigt rolig, helt underbar. Nu ska vi egentligen sova eftersom jag är ganska på lyset. Puss och kram!

I can bild a big blue wall, no way in and no way out. It happens when you've been to blue for to long. Menar du det, så hör för guds skull bara av dig. Ha en bra natt/morgon.

Skrev en hel sida på jag vet inte hur lång, men det handlade mest bara om ärlighet, men jag raderade allt igen. Är det något här som vet vad det innebär egentligen? Mår nästan illa då jag faktiskt tänker över det jag gått igenom. Jag blir så jävla äcklad, fyfan. Trodde det fanns mer innanför pannbenet hos dig. Jag trodde faktiskt du om någon skulle klara av att vara ärlig, men det känns helt underbart att få veta allting bakvägen, men det är ju  som vanligt med dig då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0