uppdatering

Nu var det väldigt länge sedan jag överhuvudtaget hade tid att sätta mig ner att skriva. Det kommer inte bli något långvarit inlägg ikväll heller, men en liten uppdatering ska jag nog kunna ordna.

Vi fick våra student mössor och beställningar tidigare i veckan, nu är det fan i mig inte länge kvar alltså!
Och för precis en vecka sedan satt jag hos Magnus och hade en väldigt trevlig BF fest. Det var länge sedan jag var på en fest med så taggade och positiva människor. Men som sagt, då går man BF också. Måste ha något med det att göra.. Har suttit och tittat på utlandsresor också, ska iväg med älsklingen. Vill iväg med brudarna också, men vi får se hur långt pengarna räcker. Har ju iofs ett sommarjobb nu, vilket ger rätt bra med pengar så jag skulle kunna unna mig båda. Då är bara problemet att man måste betala resan i förskott, och min lön kommer förmodligen inte förrän i september någon gång. Plus att om jag ska fortsätta plugga är det nog rätt smart av mig att spara några tusen för att slippa ta sådana jävla studielån som jag måste dras med hela mitt liv typ. Jag har förövrigt sökt in till universitetet också, det också för precis en vecka sedan. Första hand socionom, andra hand lärare och tredje hand psykolog. Så vi får väl se om jag tar mig in någonstans, och om jag känner mig redo att fortsätta. Som det är just nu går det väldigt mycket upp och ner, mest neråt om jag ska vara ärlig. Så det kanske är en bra ide att ha uppehåll typ ett år eller något, och tjäna lite pengar samtidigt. Nåja, nu ska min kära sambo ha datorn.

Vi ser väl när nästa uppdatering sker. Ha det så bra sålänge! Puss! =)


Kommentarer
Emms

svar:
yes åff cörs kan jag fixa lite med den, du får beskriva lite hur du vill ha den bara :)

2008-04-12 @ 12:19:13
URL: http://enmammut.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0