Måndag

Det känns som att jag inte har suttit vid datorn på år och dar nu, jag har aldrig tid. Det är för mycket med allt man har runt omkring att man knappt har tid med sig själv längre.

Jag har iallafall gjort klart talet och redovisat det, det gick bra och jag är rätt nöjd. Hade väl längst tal av alla, men det blir väl kanske så då man är personligt involverad i något. Men våran lärare tyckte alla hade skött sig bra och det var ingen som hade fått IG, så då kan man pusta ut.

Jag och Peter betalade just handpenningen till utlandsresan också. Så den 21 augusti bär det av till Turkiet, Alanya. Det ska bli riktigt skönt och mysigt att få fara iväg bara vi två. Man kanske kan koppla av på ett annat sätt. Nog för att jag uppskattar tjejresor också, de har sin guldkant de också vill jag lova. Men det blir kul att få bara vara vi. Jag känner iofs att jag mer än gärna skulle fara en gång till med brudarna, som en sista grejj. Men vi får se hur mycket pengar jag har att tillgodose med. Ska jag fortsätta plugga blir det absolut inte mer än en resa i sommar!

Jag och älsklingen har pratat om att vara fodervärdar till en hund också. En fyra årig hona. Jag kan inte skriva hela rasnamnet, så förtkortningen får bli i talspråk, Flat. Det låter jätte mysigt! Jag hoppas verkligen på det. Framförallt så man kanske tar sig ut mer. Jag har ju velat gå ut och gå, men man drar sig gärna in i det längsta tills det blir försent. Har man hund måste man ut, vilket jag ser som väldigt positivt. Men jag ska inte ha för höga förhoppningar, det är ju inte ens säkert att ägaren godkänner oss som fodervärdar. Vi får vänta och hoppas på det bästa. Vi ska nog ta oss en tripp dit näst-nästa helg då vi ändå ska till Ikea och så.

Nu ska jag avsluta för ikväll. Jag måste gå och sova! Godnatt allesammans :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0