Matinspo

I brist på annan inspiration så blir det inte bättre än såhär. Var superpeppad efter måndagens träning men som alla gånger då det känns sådär energisk och bra så kommer det alltid en sjuka som på posten. Fick så jävulskt ont i halsen igår, natten blev en pärs och dagen har varit tung. Trodde dock det blivit bättre i halsen under dagen men så får man uppenbarligen inte tänka för då kommer det krypande tillbaka. Så nu ligger jag däckad i soffan och försöker vila upp mig så jag orkar jobba imorgon.

Under tiden får ni nöja er med mina extremt attraktiva bilder från våra senaste middagar. Enjoy ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0