Utekväll

Jag kom igång, jag somnade och sen kom jag igång igen. Ja, ungefär så såg min kväll ut.. Jag startade med driv-vinet redan i eftermiddags efter skoterkörningen och tänkte att jag var otroligt pigg och alert efter en heldag ute. Tji fick jag.. Hann bara komma hem, äta sen duscha innan det blev plattfall i sängen. Efter jag vet inte hur länge kommer min käre sambo in och funderar på om jag dött på plats eftersom jag inte hörs något. Så det var bara att kämpa sig upp och göra sig iordning för em kväll på stan vilket jag inte ångrar en sekund. Hade en väldigt trevlig kväll och det tackar jag för! :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0