Idag blev inte riktigt som jag tänkt

Var helt färdig när vi komme oss isäng igårkväll men trots det kunde jag inte somna. Det slutade med att jag legat och vridit mig ända tills det var dags för oss att kliva upp. Valde att stanna hemma i hopp om att få sova åtminstone en ynka timme, men det verkade bli svårt. Just som jag bestämde mig för att ta en promenad i det mysiga morgonvädret så slocknade jag som en vedklabb.. Fick mig iaf drygt fyra timmar innan jag vaknade igen men då hade solen hunnit försvinna och träningsvärken blivit allt mer påtaglig. Så idag blir det en vilardag för fröken Jonsson. Tänkte försöka ta igen mig så jag orkar stå på skotern några timmar imorgon. Nu väntar jag bara på att grabbarna ska komma hem från Övik så vi får fara och äta någonstans. Önskar er en fortsatt fin lördag allesammans :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0