Mums!

Var iväg tidigare imorse på ett möte för att sedan fortsätta direkt till gymmet. Eftersom jag försöker låta bli att äta efter 20 på kvällen och före 12 nästa dag (periodisk fasta) så blev det på tom mage. Gick rätt segt i starten då jag hade hunnit bli väldigt hungrig men det var bara att pressa sig igenom minut för minut och vips så hade det gått närmare 1,5 timme när jag var klar. Blev med andra ord en ännu senare frukost/lunch än vad jag hade i åtanke men oooooj så gott det var med mat! Var så sjukt sugen på ägg och kaviar så jag lyxade till det med microbröd, smör, ägg och massa kaviar. Åt även lite kvarg blandat med grädde och fun light black-blueberry. Nomnom! :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0