Dagens fynd!

Efter jag lämnat av gubben på jobbet så åkte jag för att handla lite på Maxi. Sprang på dagens bästa fynd av ren slump då jag skulle gå igenom en avdelning för att komma till en annan. Hade tänkt köpa en kalender när jag ändå var där, men i denna fick jag både det, mumsiga recept samt extra utrymme för kost samt träningsnotiser, och för 10kr! Hur bra!? :D

Är inte så påläst om GI-metoden, men av recepten att döma så är mycket även lchf vänligt eller superenkla att korrigera och göra om. Den innehöll en del efterrätter som jag ska testa framöver. Återkommer med betyg! :)











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0