Sommaren är räddad

Har som sagt varit i Övik under helgen och har med det strosat en del på stan. Fick höra att team sportia skulle lägga ner och hade halva priset på allt i butiken så självklart var vi där! Ångrar redan nu att jag inte köpte ett par löparskor dom sålde där men man kan inte köpa allt här i världen. Blev iaf en ny stabil sportbh, ett par shorts och ett hopprep. Har velat hoppa hur länge som helst så vad passar inte bättre än att köpa det på rea såhär lagomt till våren? :)

Hade även kvar ett pressentkort sedan jag fyllde år som vi tänkte shoppa upp. Ut kom vi med en ny glassmaskin som vi fick betala ynka 199kr för. Jag bara älskar känslan när flera hundra bara försvinner ifrån priset! ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0