Nya godingar

Som jag nämnt tidigare så var vi på utförsäljningen på team sportia i Övik i helgen. Hittade ett par helt gudomliga skor men blev för snål och gick därifrån utan. Redan i bilen påväg därifrån började jag ångra mig. Söndagen efter var vi och badade hela dagen vilket resulterade i att jag fick åka från Övik utan skor. Har sedan dess gruvat mig över det faktum att jag inte köpte dom då jag hade chansen och gissa min lycka då mina svärföräldrar åker iväg och letar igen skorna (det sista paret!!) och köper dom åt mig. Så nu ligger mina godingar och bara väntar på mig ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0