Är det ett manligt fenomen?

Efter att jag tagit mig i kragen och skuttat till gymmet tidigare så var det bara att skynda sig in i duschen för att hinna packa. Sitter nu i bilen påväg ner till gubbens hemtrakter (övik) för att spendera natten där och fortsätta till Sundvall imorgon. Det jag då ville komma till med själva inlägget var det att jag i all min stress bad Andreas om hjälp med att packa. Jag ber honom att packa ner ett långt svart linne varpå han kommer in i badrummet med ett kort linne och undrar om det är det linnet jag vill ha. Ifrågasätter då med ganska roat tonläge om han tycker det linnet ser långt ut. Jag får till svar att han inte hittar något långt linne (har sisådär en hel byrålåda full) och att jag får leta ett själv. Jaha, men kan du då packa ner schampo och balsam frågar jag och han ställer sig framför hyllan med alla dessa artiklar på och stirrar tomt framför sig. Det jag ber om står alltså precis framför ögonen på honom men det slutar ändå med att jag måste plocka fram flaskorna själv. Vi går gemensamt in till sovrummet där jag öppnar byrålådan, där, längst upp i lådan ligger ett svart långt linne. Jag kan inte sluta skratta. Vad är det med karlar? Någon fler än jag som undrar hur män som lever ensam klarar sig? :p


Kommentarer
Enarmade banditen

alla karlar kanske inte har balsam och 100 andra tjejprodukter å välja bland? en tvål å lite shampoo räcker gott :P

Svar: Haha, nej visserligen inte. Men tycker det är så fascinerande att man inte ens kan hitta sånt som står/ligger precis framför ögonen ;)
Erica

2012-11-24 @ 20:39:17
Anonym

oooh yes indeeeed ;)

2012-11-25 @ 21:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0