Svettigt nå jävulskt

Intervaller 2+2min (pw+jogg) i dryga timmen. Det jävla löpbandet tvärstannade två gånger under tiden, som om det inte var nog jobbigt att stå där redan som det var, då ska man bli förbannad på köpet! Blev lite armar och mage också innan jag vandrade hemmåt. Svetten rann innan jag var klar och fick konstatera att det är otroligt stor skillnad på riktiga träningskläder och inte.. Tröjan jag haft på mig idag lämnade definitivt inte ut lika fukt som de andra jag har. Så en notis till mig och ett tips till er, investera i ordentliga, fuktavvisande kläder när det ska till att tränas. Det känns så mycket bättre! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0