Kvällens träning

Åkte med gubben till gymmet samtidigt som han for till jobbet och naturligtvis kom jag samtidigt som alla andra valt att vara där..Fanns inte ett enda löpband över och eftersom jag fullkomligt hatar crosstrainern så gick jag tillbaka upp till receptionen och bokade in mig på nästa passet som gick och det blev ett bodystep. Men alltså...Jag höll fullständigt på att rinna bort innan jag var klar! Så jävla intensivt! Känns redan i rumpan och lär nog bita i ännu mer imorgon. Mycket kondition med hög puls och när du tror att du ska falla till marken kommer styrkan. Helt klart ett riktigt bra pass och får jag bara lite kontroll på min koordination så blir det garanterat fler gånger. Avslutade med ytterligare stretch och promenaden hem :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0